+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Towers 21A, ZM, najważniejsze informacje

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot

E-Mail: info@batogospot.pl

www.batogospot.pl

Wrocław, Sikorskiego 3H

T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Informacje dotyczące Państwa obiektu:

Nazwa:            Towers 21 A Patio

Ulica / Nr.        ul. Sikorskiego 3H/21

Miejscowość:   50-043   Wrocław

Kraj:                  Polska            

Godzina zameldowania – od 15:00

Godzina wymeldowania – do 11:00

  • Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otwierać Apartament.
  • Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00
 
 Otrzymają Państwo wiadomość SMS z następującymi informacjami:
 
  •         Kod PIN do sejfu z kluczem do apartamentu
  •         Kod PIN sejfu z pilotem do hali garażowej (jeśli wynajęli Państwo parking)
  •         Numer miejsca postojowego (jeśli wynajęli Państwo parking)

Jak dotrzeć na miejsce

 

1. Proszę zaparkować auto w okolicach ul. Sikorskiego i udać się po pilot do bramy garażowej

2. Wejście do klatki Apartamentu znajduje się od strony północnej (od rzeki – Odry), jest to brama Sikorskiego 3H;

3. PIN do otwarcia drzwi wejściowych, (proszę wpisywać w takiej kolejności): przycisk_Domek 21874 przycisk_Domek, po 2 sekundach należy pociągnąć drzwi (Przycisk_Domek to ten w lewym dolnym rogu)

Brama 3h

4. Następnie należy udać się do mieszkania nr 21 (najlepiej windą na 5 piętro).

5. Po wyjściu z windy należy pójść w lewo do mieszkania numer 21

6. Należy otworzyć drzwi do mieszkania 21. Tam zobaczą Państwo 6 sejfów. 

7. Wybieramy drugi sejf od góry 21A i wpisujemy kombinację wysłaną wcześniej SMS lub mailem. Ten PIN będzie wysłany po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu z pilotem do hali garażowej. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, równo ułożone. W celu otwarcia sejfu  trzeba pociągnąć dźwignię  (czarny element po lewej stronie wprowadzania pinu) otwierającą drzwiczki sejfu po w wprowadzeniu kodu.

8. Proszę wyjąć pilot do bramy garażowej i wrócić do auta.

Sik klatka
sik winda
P1250215
WhatsApp Image 20wq20 06 16 at 14.22.05.jpeg

 

9. Wjazd do hali garażowej znajduje się od strony południowej.

10. Proszę udać się do hali garażowej i wjechać na drugie piętro, numer miejsca parkingowego znajduje się w wiadomości SMS

11. Proszę kierować się w kierunku klatki schodowej “Sikorskiego 3H”, następnie wjechać winda na 5 piętro.

12. Po wyjściu z windy należny się kierować w lewo, tam znajduje się wejście do Państwa Apartamentu 21

P1250255

13. Wybieramy górny sejf opisany 21A (sejf na samej górze) i wpisujemy kombinację wysłaną wcześniej SMS lub mailem. Ten PIN będzie wysłany po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, równo ułożone. W celu otwarcia sejfu  trzeba pociągnąć dźwignię  (czarny element po lewej stronie wprowadzania pinu) otwierającą drzwiczki sejfu po w wprowadzeniu kodu.

14. Proszę pamiętać o poprawnym zamknięciu sejfów

15. Pierwsze drzwi (wejściowe) są otwarte, klucz otwiera drzwi po prawej stronie, (pasuje do obu zamków)

WITAMY W APARTAMENCIE

WhatsApp Image 2020 06wwqq 16 at 14.22.05.jpeg

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

Opuszczenie apartamentu i zwrot kaucji

  1. Opuszczenie apartamentu powinno odbyć się do godziny 11:00.
  2. Prosimy spakować wszystkie swoje rzeczy, udać się do samochodu, wyjechać nim z hali garażowej (nie można wyjechać z hali bez pilota)
  3. Prosimy tymczasowo zostawić samochód z prawej strony na zjeździe do hali garażowej (dzięki temu można udać się bezpiecznie do sejfów przy apartamencie zostawić pilota do hali garażowej i klucze).
  4. Uprzejmie prosimy o włożenie kluczy z powrotem do sejfu znajdującego się na samej górze (opisanego 21A), (PIN taki sam jak otrzymali państwo w wiadomości SMS lub e-mail przy zakwaterowaniu).
  5. Aby sejf zamknął się poprawnie klucze układamy w ich dolnej części.
  6. Nie pozostawienie kluczy w odpowiednim sejfie będzie skutkowało zatrzymaniem kaucji w wysokości 150 zł.

Internet, Wifi, TV

Login: Batogospot 21A B 5GHz

Hasło: Batogospot2020

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie z jednego telewizora.

Śmietnik

Na terenie apartamentowca, od strony wschodniej budynku znajduje się śmietnik.

Żeby dojść do śmietnika, należy zjechać windą na parter

Skręcić w stronę garażu (za plakatem przedstawiającym Ostrów Tumski)

Przejść przez garaż

Po prawej stronie na wprost znajdują się drzwi do śmietnika

sik sm 1
sik sm 2
sik sm 3
sik sm 4

Rozwiązywanie problemów:

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

Zrobimy wszystko, żeby spełnić państwa życzenie lub rozwiązać zaistniały problem.

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza.

Dodatkowe pytania

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?