+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Towers 21A, najważniejsze informacje

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot

E-Mail: info@batogospot.pl

www.batogospot.pl

Wrocław, Sikorskiego 3H

T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Informacje dotyczące Państwa obiektu:

Nazwa:            Towers 21 A Patio

Ulica / Nr.        ul. Sikorskiego 3H/21

Miejscowość:   50-043   Wrocław

Kraj:                  Polska            

Godzina zameldowania – od 15:00

Godzina wymeldowania – do 11:00

  • Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otwierać Apartament.
  • Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00
 
 Otrzymają Państwo wiadomość SMS z następującymi informacjami:
 
  •         Kod PIN do sejfu z kluczem do apartamentu

Jak dotrzeć na miejsce

 

1. Proszę zaparkować auto w okolicach ul. Sikorskiego i udać się po pilot do bramy garażowej

2. Wejście do klatki Apartamentu znajduje się od strony północnej (od rzeki – Odry), jest to brama Sikorskiego 3H;

3. PIN do otwarcia drzwi wejściowych, (proszę wpisywać w takiej kolejności): przycisk_Domek 21874 przycisk_Domek, po 2 sekundach należy pociągnąć drzwi (Przycisk_Domek to ten w lewym dolnym rogu)

Brama 3h

4. Następnie należy udać się do mieszkania nr 21 (najlepiej windą na 5 piętro).

5. Po wyjściu z windy należy pójść w lewo do mieszkania numer 21

6. Proszę o tworzyć drzwi do mieszkania 21. Zobaczą Państwo 6 sejfów.

 

Sik klatka
sik winda
P1250215
WhatsApp Image 2020 06wwqq 16 at 14.22.05.jpeg

7. Wybieramy górny sejf opisany 21A (sejf na samej górze) i wpisujemy kombinację wysłaną wcześniej SMS lub mailem. 

8. Ten PIN będzie wysłany po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu.

 9. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, równo ułożone. W celu otwarcia sejfu  trzeba pociągnąć dźwignię  (czarny element po lewej stronie wprowadzania pinu) otwierającą drzwiczki sejfu po w wprowadzeniu kodu.

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

Opuszczenie apartamentu i zwrot kaucji

  1. Opuszczenie apartamentu powinno odbyć się do godziny 11:00.
  2. Prosimy spakować wszystkie swoje rzeczy, udać się do samochodu, wyjechać nim z hali garażowej (nie można wyjechać z hali bez pilota)
  3. Prosimy tymczasowo zostawić samochód z prawej strony na zjeździe do hali garażowej (dzięki temu można udać się bezpiecznie do sejfów przy apartamencie zostawić pilota do hali garażowej i klucze).
  4. Uprzejmie prosimy o włożenie kluczy z powrotem do sejfu znajdującego się na samej górze (opisanego 21A), (PIN taki sam jak otrzymali państwo w wiadomości SMS lub e-mail przy zakwaterowaniu).
  5. Aby sejf zamknął się poprawnie klucze układamy w ich dolnej części.
  6. Nie pozostawienie kluczy w odpowiednim sejfie będzie skutkowało zatrzymaniem kaucji w wysokości 150 zł.

Internet, Wifi, TV

Login: Batogospot 21A B 5GHz

Hasło: Batogospot2020

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie z jednego telewizora.

Śmietnik

Na terenie apartamentowca, od strony wschodniej budynku znajduje się śmietnik.

Żeby dojść do śmietnika, należy zjechać windą na parter

Skręcić w stronę garażu (za plakatem przedstawiającym Ostrów Tumski)

Przejść przez garaż

Po prawej stronie na wprost znajdują się drzwi do śmietnika

sik sm 1
sik sm 2
sik sm 3
sik sm 4

Rozwiązywanie problemów:

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

Zrobimy wszystko, żeby spełnić państwa życzenie lub rozwiązać zaistniały problem.

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza.

Dodatkowe pytania

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?