+48 724 319 601
[email protected]

Junior Sales Marketing Specialist

 Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem komfortowych i stylowych apartamentów na doby w centrum Wrocławia.

Naszą misją jest aby każdy nasz Gość miał uśmiech na twarzy po komfortowo spędzonej nocy. Chcemy również, aby nasi Goście zawsze bardzo dobrze wspominali nasze ukochane miasto Wrocław

Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Zakres obowiązków

  1. Dokonywanie sprzedaży miejsc w apartamentach, w szczególności:
  2. Pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz B2C,
  3. Dokonywanie rezerwacji
  4. Zarządzanie kalendarzem rezerwacji,
  5. Obsługa zapytań Gości,
  6. Komunikacja z Gośćmi,
  7. Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży miejsc w apartamentach
  8. Utrzymywanie relacji z Gośćmi,
  9. Wykorzystanie do sprzedaży bazy danych Gości w CRM

      1.          Marketing

a)      tworzenie i zarządzanie strategia cenową

b)      Zarządzanie wizytówką firmową na portalach Airbnb, Booking.com innymi

c)      Content marketing

d)      planowanie i realizacja kampanii marketingowych różnymi kanałami (Facebook, Instagram, Miejsca Google);

e)      zarządzanie firmową witryną internetową

f)       monitorowanie działań konkurencji;

g)       analiza trendów na rynku,

h)      poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań automatyzacji

      2.          Obsługa Klienta

a)      Rozmowy z Gośćmi celem zdobywania informacji zwrotnej na temat zadowolenia z oferowanych usług noclegowych w apartamentach.

b)      posprzedażowa obsługa klienta

c)      zarządzanie reklamacjami

d)      obsługa finansowa i fakturowanie

      3.          Nadzór nad jakością usług wynajmu apartamentów, a w szczególności:

e)      Weryfikacja jakości usług sprzątania apartamentów

f)       Weryfikacja stanu przedmiotów przynależnych w apartamentach

g)      Dokonywanie inwentaryzacji (ręczniki, pościele, środki czystości) na podstawie osób wspierających te działania;

a)     Weryfikacja pracy osób dokonujących prac technicznych

 

      4.         Raportowanie

a)      tworzenie miesięcznych raportów rozliczeniowych

b)     tworzenie w CRM raportów podjętych kontaktów sprzedażowych;

c)     realizacja celów biznesowych, zakładanego poziomu nadwyżki finansowej,

 

Wymagania dla stanowiska (związane są raczej z cechami charakteru niż doświadczeniem)

  • Komunikatywność,
  • Cierpliwość oraz odporność na stres,
  • Odpowiedzialność,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Przyjazne usposobienie (osoba powinna lubić kontakty z ludźmi i samych ludzi),
  • Komunikatywny angielski,
  • Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,
  • Dbałości o szczegóły i zamiłowania do porządku,
  • Znajomość Wrocławia i okolic celem ich rekomendacji Gościom będzie dodatkowym atutem,
  • Prawo jazdy kat. B i posiadanie własnego auta będą dodatkowym atutem.

Atuty stanowiska

  • Nie jest wymagane doświadczenie, przeszkolimy osobę od A do Z,
  • Praca w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Narzędzia pracy: laptop służbowy oraz telefon służbowy,
  • Elastyczny grafik i możliwość pracy zdalnej,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • Możliwość rozwoju oraz procentowy udział w zysku całego projektu
  • Miejsce postojowe w centrum Wrocławia.

Sukces jest sztuką właściwych wyborów. Przyjdź do nas i przekonaj się sam/a.

  •  Prosimy wysyłać CV na adres [email protected] 

    W tytule wiadomości e-mail prosimy wpisać nazwę
    stanowiska, na które Pan/i aplikuje.

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?