+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Tumski 13 Terasa – najważniejsze informacje – bm

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

 Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Informacje dotyczące Państwa obiektu

Nazwa:                Terasa 13

Ulica / Nr.          ul. gen. Józefa Bema 5c/13

Miejscowość:     50-265 Wrocław

Kraj:                     Polska

Ważne:          W mapach „Google” wyszukiwania wskazują ul. Bema 5A.

Urządzenia GPS sugerują PLAC BEMA 5C.  Należy wpisać adres: UL. BEMA 5C. Klatka Bema 5D jest tą samą klatką w tym samym budynku.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot
E-Mail: info@batogospot.pl
www.batogospot.pl
Wrocław, Bema 5c
T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Godzina zameldowania – od godziny 15:00

Godzina wymeldowania – do godziny 11:00

Jak dotrzeć na miejsce

  • Są dwie możliwe drogi dotarcia do obiektu. Jedna odbywa się od ul. Bema, drugi od ul. Na Szańcach. Proponujemy wjazd od ul. Bema.
  • Od razu za restauracją „Greco” należy skręcić w prawo (pomiędzy dwiema kamienicami).

  • Wejście do klatki Bema 5c jest w tym samym miejscu co wejście do klatki Bema 5D.
greco
kamienica
bema
  • W celu wejścia do budynku potrzebują Państwo wpisać kod PIN.

  • PIN otwarcia drzwi wejściowych do klatki 5C to 01279.

  • Następnie należy odczekać 2-3 sekundy i otworzyć mocno drzwi (na domofonie wyświetli się komunikat „drzwi otwarte”).

  • Po otwarciu drzwi wejściowych i drzwi do klatki należy iść prosto . Następnie należy skręcić w lewo dalej do windy lub schodami do mieszkania numer 13 (pierwsze piętro).
IMG 20190725 150741
  • Będąc przy mieszkaniu 13 proszę otworzyć drzwi i po prawej stronie znajdują się 4 sejfy.
  • Proszę wybrać sejf na samej górze (sejf 13A ) i wpisać kombinację wysłaną wcześniej sms-em lub e-mailem. Ten PIN będzie wysłany dopiero po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, na równo ułożone.
  • Prosimy zwrócić uwagę na poprawne zamknięcie sejfów i obrócenie cyfr już po wyjęciu z nich zawartości.
  • W razie problemów w otwarciem sejfu proszę kliknąć poniższy link i obejrzeć krótkie wideo:
  • www.youtube.com/watch?v=5XBzeiOPBTw&feature=youtu.be
  • Na końcu przedsionka, na wprost znajdują się drzwi do apartamentu 13A. Proszę otworzyć drzwi wykorzystując klucz wyciągnięty z sejfu (klucz pasuje do dolnego i górnego zamka).
  • WITAMY W APARTAMENCIE 🙂 !
  •  
IMG 20190725 150720

Opuszczenie apartamentu i zwrot kaucji

Opuszczenie apartamentu powinno odbyć się do godziny 11:00.

Uprzejmie prosimy o włożenie klucza z powrotem do sejfu znajdującego się na samej górze (opisanego 13A).

Aby sejf zamknął się poprawnie klucz układamy w jego dolnej części.

Brak pozostawienia klucza w odpowiednim sejfie będzie skutkował pobraniem opłaty w wysokości 150 zł

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

Dostęp do Wi-Fi:

Login: Batogospot 13 5GHz

Hasło: Batogospot2020

Śmietnik

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie ze śmietnika. Śmietnik znajduje się od ul. Na Szańcach.

 

Trasa do śmietnika wraz ze zdjęciem poglądowym przedstawiona została poniżej. Klucz do śmietnika znajduje się w sejfie zlokalizowanym między szafą a drzwiami wejściowymi (ten po lewej stronie, bliżej drzwi). Kod do sejfu: 1111.

P1250116

Rozwiązywanie problemów:

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

Zrobimy wszystko, żeby spełnić państwa życzenie lub rozwiązać zaistniały problem.

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza.

Dodatkowe pytania

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

 

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?