+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Tumski 21A – najważniejsze informacje – zm

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot
E-Mail: info@batogospot.pl
www.batogospot.pl
Wrocław, Bema 5b
T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otworzyć drzwi do Apartamentu.

Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00.

______________________________________

Informacje dotyczące Państwa obiektu

Dane apartamentu:

Nazwa:                Bed 21 A 

Ulica / Nr.          ul. Na Szańcach 8D/21

Miejscowość:     50-265 Wrocław

Kraj:                     Polska

Godzina zameldowania – od godziny 15:00

Godzina wymeldowania – do godziny 11:00

Poprzez SMS otrzymają Państwo informacje:

  • Kod do sejfu z kluczem do apartamentu

______________________________________

Jak dotrzeć na miejsce

 

  1. Są dwie możliwe drogi dotarcia do obiektu. Jedna odbywa się od ul. Bema, a druga od ul. Na Szańcach. Proponujemy wjazd od ul. Bema.

  2. Od razu za restauracją „Greco” należy skręcić w prawo (pomiędzy dwiema kamienicami).

greco
kamienica
bema
  • Wejście do klatki Na Szańcach 8D znajduje się od strony północnej budynku. Wjeżdżając od ul. gen. Józefa Bema należy obejść osiedle mieszkaniowe tak jak pokazuje to zdjęcie obok.

  • W celu wejścia do budynku potrzebują Państwo wpisać kod PIN.

  • PIN otwarcia drzwi wejściowych do klatki 8D to    07677.

  • Następnie należy odczekać 2-3 sekundy i otworzyć mocno drzwi (na domofonie wyświetli się komunikat „drzwi otwarte”).

wejscie 8d

 

  • Po otwarciu drzwi wejściowych i drzwi do klatki należy iść prosto. Następnie należy skręcić w prawo, dalej do windy lub schodami do mieszkania numer 21 (piąte piętro).
  • Będąc przy apartamencie numer 21 należy otworzyć drzwi i wejść do mieszkania.

  • Za drzwiami znajdują się 4 sejfy. Należy otworzyć sejf oznaczony jako 21A.

  • Pin do sejfu został wysłany sms-em lub e-mailem po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, równo ułożone.

  • W celu otwarcia sejfu  trzeba pociągnąć dźwignię  (czarny element po lewej stronie wprowadzania cyfr) otwierającą drzwiczki sejfu po wprowadzeniu kodu.

  • W sejfie znajduje się: klucz do apartamentu i pilot do hali garażowej.

  • Następnie proszę wrócić się do swojego auta i wjechać na parking. Hala garażowa znajduje się na poziomie – 1.

  • Drogę na parking przedstawia zdjęcie poniżej.

wjazd do garażu droga
P1250130
wskazowki parking
  • Proszę zaparkować auto na wskazanym miejscu parkingowym.

  • Numer miejsca parkingowego został wysłany sms-em.

  • Po zaparkowaniu samochodu proszę iść do klatki budynku i windą wjechać na piąte piętro. Wejście do klatki budynku przedstawia zdjęcie obok.

  • Proszę otworzyć drzwi do mieszkania oznaczonego 21A wykorzystując klucz wyciągnięty z sejfu (klucz pasuje do dolnego i górnego zamka).

  • WITAMY W APARTAMENCIE 🙂 !

parking wejscie 8d
______________________________________
Opuszczenie apartamentu i zwrot kaucji

Opuszczenie apartamentu powinno odbyć się do godziny 11:00.

Uprzejmie prosimy o włożenie klucza z powrotem do sejfu opisanego jako 21A, jest to ten sam kod, który otrzymali Państwo w sms-ie przy przyjeździe.

Aby sejf zamknął się poprawnie klucz układamy w jego dolnej części.

Brak pozostawienia kluczy w odpowiednim sejfie będzie skutkował pobraniem opłaty w wysokości 150 zł.

_______________________________

Śmietnik

 

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie ze śmietnika. Śmietnik znajduje się od ul. Na Szańcach.

 

Trasa do śmietnika wraz ze zdjęciem poglądowym przedstawione zostały poniżej. Klucz do śmietnika znajduje się w środkowym górnym sejfie. Kod do sejfu: 1111.

mietnik
P1250116

______________________________________

Rozwiązywanie problemów:

 

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

 

Zrobimy wszystko, żeby spełnić państwa życzenie lub rozwiązać zaistniały problem.

_______________________________

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza.

_______________________________

Dodatkowe pytania

 

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

 

 

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?