+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Tumski 4 Balcony – najważniejsze informacje – zm

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot
E-Mail: info@batogospot.pl
www.batogospot.pl
Wrocław, Bema 5b
T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otworzyć drzwi do Apartamentu.

Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00.

______________________________________

Informacje dotyczące Państwa obiektu

Dane apartamentu:

Nazwa:                Balcony 4

Ulica / Nr.          ul. gen. Józefa Bema 5b/4

Miejscowość:     50-265 Wrocław

Kraj:                     Polska

Ważne:          W mapach „Google” wyszukiwania wskazują ul. Bema 5A.

Urządzenia GPS sugerują PLAC BEMA 5B.  Należy wpisać adres: UL. BEMA 5B. Klatka Bema 5A jest klatką obok w tym samym budynku.

Godzina zameldowania – od godziny 15:00

Godzina wymeldowania – do godziny 11:00

Poprzez SMS otrzymają Państwo informacje:

  • Kod do sejfu z kluczami

  • Kod do sejfu z pilotem do hali garażowej

  • Numer miejsca postojowego

______________________________________

Jak dotrzeć na miejsce

 

  1. Są dwie możliwe drogi dotarcia do obiektu. Jedna odbywa się od ul. Bema, drugi od ul. Na Szańcach. Proponujemy wjazd od ul. Bema.

  2. Od razu za restauracją „Greco” należy skręcić w prawo (pomiędzy dwiema kamienicami).

greco
kamienica
bema
  • Należy pozostawić samochód w okolicach ul. Bema 5B i wybrać się do apartamentu po pilot do hali garażowej, który umożliwi otwarcie bramy garażowej.

  • Wejście do klatki Bema 5B jest w tym samym miejscu co wejście do klatki Bema 5A.

  • Wejście do klatki przedstawia zdjęcie obok.

  • W celu wejścia do budynku potrzebują Państwo wpisać kod PIN.

  • PIN otwarcia drzwi wejściowych do klatki 5B to   B 03666.

  • Następnie należy odczekać 2-3 sekundy i otworzyć mocno drzwi (na domofonie wyświetli się komunikat „drzwi otwarte”).

DROGA BEZ PARKINGU 2

 

  • Po otwarciu drzwi wejściowych i drzwi do klatki należy iść prosto. Następnie należy skręcić w prawo dalej do windy lub schodami do mieszkania numer 4 (pierwsze piętro).
  • Będąc przy mieszkaniu 4 należy otworzyć drzwi i po lewej stronie znajdują się 4 sejfy.
  • Proszę wybrać sejf 4B (drugi od góry) i wpisać kombinację wysłaną wcześniej sms-em lub e-mailem. Ten PIN będzie wysłany dopiero po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, na równo ułożone
  • W celu otwarcia sejfu należy pociągnąć za jego obudowę.
  • Prosimy zwrócić uwagę na poprawne zamknięcie sejfów i obrócenie cyfr już po wyjęciu z nich zawartości.
  •  
4b parking

 

  • Proszę wrócić się do swojego samochodu i pojechać do bramy garażowej.

  • Brama wjazdowa do hali garażowej jest od strony północnej budynku.  

  • Aby dotrzeć do bramy garażowej trzeba przejechać przez osiedle mieszkaniowe (proszę jechać tak jak prowadzi droga). Na rozwidleniu drogi proszę skręcić w prawo, a następnie jechać prosto do końca ulicy. Po prawej stronie znajduje się wjazd do garażu.

  • Trasę do garażu przedstawia zdjęcie obok.

wjazd do garażu droga
  • Na zdjęciu poniżej przedstawiona jest brama garażowa. Należy użyć pilota (wyciągniętego wcześniej z sejfu), aby się otworzyła.
P1250130

 

  • Zaraz po otwarciu bramy garażowej proszę jechać prosto, następnie skręcić w prawo i jechać cały czas prosto, aż do momentu, w którym po prawej lub lewej stronie zobaczą Państwo miejsce postojowe.

  • Numer miejsca postojowego otrzymali Państwo w sms-ie z pinami otwierającymi sejfy.

wskazowki parking

 

 
  • Tutaj mogą Państwo zaparkować samochód, spokojnie się wypakować i zabrać rzeczy do apartamentu.

  • Żeby trafić do apartamentu proszę kierować się w stronę windy do klatki Bema 5B (stojąc przy miejscu postojowym  należy iść do końca hali garażowej prosto, a następnie skręcić w lewo i iść aż do miejsca postojowego o numerze 119, przy tym miejscu postojowym znajduje się wejście do klatki Bema 5B).

  • Tam windą wyjeżdżają Państwo na pierwsze piętro i udają się do tego samego apartamentu 4B, skąd pobrany został pilot do hali garażowej.

Trasa z parkingu do wejścia do budynku
  • Proszę wejść do mieszkania 4 i po lewej stronie proszę otworzyć sejf 4B (ten na górze).

  • Pin został wysłany sms-em lub e-mailem po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu. Należy pamiętać, aby podczas wprowadzania kodu cyfry były w pełni, równo ułożone.

  • W celu otwarcia sejfu trzeba pociągnąć dźwignię  (czarny element po lewej stronie wprowadzania cyfr) otwierającą drzwiczki sejfu (po w wprowadzeniu kodu).

  • W razie problemów w otwarciem sejfu proszę kliknąć poniższy link i obejrzeć krótkie wideo:
  • ttps://www.youtube.com/watch?v=5XBzeiOPBTw&feature=youtu.be
  • W sejfie znajduje się jeden klucz. Na końcu przedsionka, po prawej stronie znajdują się drzwi do apartamentu 4B. Proszę otworzyć drzwi wykorzystując klucz wyciągnięty z sejfu (klucz pasuje do dolnego i górnego zamka).

  • WITAMY W APARTAMENCIE 🙂 !

4b fota
______________________________________
Opuszczenie apartamentu i zwrot kaucji

Opuszczenie apartamentu powinno odbyć się do godziny 11:00.

Prosimy spakować wszystkie swoje rzeczy, udać się do samochodu, wyjechać nim z hali garażowej (nie można wyjechać z hali bez pilota)

Prosimy tymczasowo zostawić samochód z prawej strony na zjeździe do hali garażowej (dzięki temu można udać się bezpiecznie do sejfów przy apartamencie zostawić pilota do hali garażowej i klucze).

Uprzejmie prosimy o włożenie kluczy z powrotem do sejfu (opisanego 4B- na górze), pilota do hali garażowej do sejfu 2 od góry (są te same kody, które otrzymali Państwo w sms-ie przy przyjeździe).

Aby sejfy zamknęły się poprawnie klucze i pilota układamy w ich dolnej części.

Brak pozostawienia kluczy i pilota w odpowiednich sejfach będzie skutkował pobraniem opłaty w wysokości 150 zł

_______________________________

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

_______________________________

Internet Wifi

Dostęp do Internetu:

Login: Batogospot 4 5GHz

 

Hasło: Batogospot2020

_______________________________

TV

 

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie z jednego telewizora.

_______________________________

Śmietnik

 

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie ze śmietnika. Śmietnik znajduje się od ul. Na Szańcach. Obok wjazdu do hali garażowej.

 

Trasa do śmietnika wraz ze zdjęciem poglądowym przedstawione zostały poniżej. Klucz do śmietnika znajduje się w sejfie zlokalizowanym pod skrzynką elektryczną. Kod do sejfu: 1111.

mietnik
P1250116

______________________________________

Rozwiązywanie problemów:

 

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

 

Zrobimy wszystko, żeby spełnić państwa życzenie lub rozwiązać zaistniały problem.

_______________________________

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza.

_______________________________

Dodatkowe pytania

 

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

 

 

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?