+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Towers Balcony Patio 21A – najważniejsze informacje – zm2.5

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot
E-Mail: info@batogospot.pl
www.batogospot.pl
Wrocław, Sikorskiego 3H
T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otwierać Apartament.

Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00.

__________________________________________________________________________________________________________________

Informacje dotyczące Państwa obiektu

Dane apartamentu:

Nazwa:                Towers Patio Balcony 21A

Ulica / Nr.          Sikorskiego 3H/21A

Miejscowość:     50-043 Wrocław

Kraj:                     Polska

Godzina zameldowania – od godziny 15:00

Godzina wymeldowania – do godziny 11:00

__________________________________________________________________________________________________________________

Jak dotrzeć na miejsce

1. Adres bramy wjazdowej to ulica Sikorskiego 3;

2. Wjazd odbywa się bramą położoną bezpośrednio przy ul. Sikorskiego 3

3. Należy pozostawić samochód w okolicach bramy wjazdowej Sikorskiego 3  i wybrać się pod drzwi główne Apartamentu po pilot do hali garażowej, który umożliwi otwieranie bramy;

4. Wejście do klatki Apartamentu odbywa się od przeciwnej strony (północnej od Odry), jest to brama Sikorskiego 3H;

5. W celu wejścia do budynku potrzebują Państwo wpisać kod PIN.

6. PIN do otwarcia drzwi wejściowych: przycisk_drzwi21874przycisk_drzwi, naciskają Państwo najpierw przycisk drzwi 21874 przycisk drzwi)

7. Po tym należy odczekać 2 sekundy i otworzyć mocno drzwi (na domofonie wyświetli się komunikat otwarte)

8. Następnie należy udać się do mieszkania nr 21 (najlepiej windą na 5 piętro).

9. Przy drzwiach numer 21 (5 piętro) znajdują się 4 sejfy

11. Wybieramy górny sejf opisany 21A i wpisujemy kombinację wysłaną wcześniej SMS lub mailem. Ten PIN będzie wysłany po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu.

12. Wyciągamy klucze do apartamentu. 

12a. Następnie przechodzimy do drugiego od góry sejfu i wpisujemy PIN  wysłany wcześniej SMS lub mailem, z tego sejfu pobieramy pilota do hali garażowej, ten pilot umożliwi nam otwarcie bramy garażowej.

12b. Po otwarciu sejfu i wyciągnięciu kluczy uprzejmie prosimy o zamknięcie sejfów; 

13. Wracamy do swojego samochodu i otwieramy pilotem bramę hali garażowej

14. Zaraz po otwarciu bramy – jedziemy najpierw do góry (około pół piętra), w lewo, prosto dookoła przez całą halę garażową, znowu do góry, w lewo i dalej zaraz z prawej strony zobaczymy miejsce postojowe numer 2.5

16. Tutaj możemy zaparkować samochód spokojnie się wypakować i zabrać rzeczy do Apartamentu;

17. Dalej idziemy do windy do klatki Sikorskiego 3H 

18. Tam windą wjeżdżamy na 5 piętro, apartament 21 (tam skąd wcześniej pobrano klucze). 

20. Przy opuszczaniu Apartamentu uprzejmie prosimy o włożeniu kluczy do górnego sejfu 21A, a pilot do hali garażowej prosimy schować do drugiego sejfu od góry. 

21. Aby sejf zamknął się poprawnie klucze oraz pilota układamy w jego dolnej części

22. Przy Państwa wyjściu z apartamentu kombinacja otwierająca powinna być taka sama jaką otrzymaliście Państwo przez SMS lub e-mail

 

________________________________________________________________________________________________________________________

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

______________________________________

Internet Wifi

Dostęp do Internetu:

Dane umożliwiające dostęp do WLAN są następujące:

Login: BatogoSpot 21AB 5Ghz

Hasło: Batogospot2020

__________________________________________________________________________________________________________________

Komora śmietnikowa

Pomieszczenie z odpadami (śmietnik) znajduje się w hali garażowej na poziomie 0. Wejście na poziomie 0, wystarczy wejść do hali garażowej.

__________________________________________________________________________________________________________________

TV

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie z  TV.

__________________________________________________________________________________________________________________

Rozwiązywanie problemów

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o kontakt z nami.

Prosimy uprzejmie o niezwłoczne zgłaszanie nam wszelkich Państwa uwag lub życzeń i nie pozostawianie ich rozwiązania na sam koniec Państwa pobytu.

W jaki sposób można się z nami najprościej skontaktować, opisujemy w ostatnim punkcie niniejszego Dokumentu. Może się czasami zdarzyć, że nie będziemy w stanie natychmiastowo Państwu pomóc, ale postaramy się w jak najszybszy sposób rozwiązać problem lub spełnić życzenie, jeżeli będzie to w naszej mocy.

__________________________________________________________________________________________________________________

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza niż ukrywanie wyrządzonych szkód.

__________________________________________________________________________________________________________________

Dodatkowe pytania

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?