+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Towers Balcony Patio 21A – najważniejsze informacje – bm

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot
E-Mail: info@batogospot.pl
www.batogospot.pl
Wrocław, Sikorskiego 3H
T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otwierać Apartament.

Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00.

__________________________________________________________________________________________________________________

Informacje dotyczące Państwa obiektu

Dane apartamentu:

Nazwa:                Towers Patio Balcony 21A

Ulica / Nr.          Sikorskiego 3H/21A

Miejscowość:     50-043 Wrocław

Kraj:                     Polska

Godzina zameldowania – od godziny 15:00

Godzina wymeldowania – do godziny 11:00

__________________________________________________________________________________________________________________

Jak dotrzeć na miejsce

1. Wejście do klatki Apartamentu odbywa się od przeciwnej strony (północnej od Odry), jest to brama Sikorskiego 3H

2. W celu wejścia do budynku potrzebują Państwo wpisać kod PIN.

3. PIN do otwarcia drzwi wejściowych: przycisk_drzwi21874przycisk_drzwi, naciskają Państwo najpierw przycisk drzwi 21874 przycisk drzwi)

4. Po tym należy odczekać 2 sekundy i otworzyć mocno drzwi (na domofonie wyświetli się komunikat otwarte)

5. Następnie należy udać się do mieszkania nr 21 (najlepiej windą na 5 piętro).

6. Przy drzwiach numer 21 (5 piętro) znajdują się 4 sejfy

7. Wybieramy górny sejf opisany 21A i wpisujemy kombinację wysłaną wcześniej SMS lub mailem. Ten PIN będzie wysłany po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu.

8. Wyciągamy klucze (klucz do apartamentu)

9.Otwieramy tylko dolny zamek. Po otwarciu drzwi znajdujemy się przedpokoju.

10. Drzwi do apartamentu znajdują się po lewej stronie (oznaczone jako 21A)

20. Przy opuszczaniu Apartamentu uprzejmie prosimy o włożeniu kluczy do górnego sejfu oznacoznego jako 21A.

21. Aby sejf zamknął się poprawnie klucze oraz pilota układamy w jego dolnej części

22. Przy Państwa wyjściu z apartamentu kombinacja otwierająca powinna być taka sama jaką otrzymaliście Państwo przez SMS lub e-mail

________________________________________________________________________________________________________________________

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

______________________________________

Internet Wifi

Dostęp do Internetu:

Dane umożliwiające dostęp do WLAN są następujące:

Login: BatogoSpot 21AB 5Ghz

Hasło: Batogospot2020

__________________________________________________________________________________________________________________

Komora śmietnikowa

Pomieszczenie z odpadami (śmietnik) znajduje się w hali garażowej na poziomie 0. Wejście na poziomie 0, wystarczy wejść do hali garażowej.

__________________________________________________________________________________________________________________

TV

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie z  TV.

__________________________________________________________________________________________________________________

Rozwiązywanie problemów

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o kontakt z nami.

Prosimy uprzejmie o niezwłoczne zgłaszanie nam wszelkich Państwa uwag lub życzeń i nie pozostawianie ich rozwiązania na sam koniec Państwa pobytu.

W jaki sposób można się z nami najprościej skontaktować, opisujemy w ostatnim punkcie niniejszego Dokumentu. Może się czasami zdarzyć, że nie będziemy w stanie natychmiastowo Państwu pomóc, ale postaramy się w jak najszybszy sposób rozwiązać problem lub spełnić życzenie, jeżeli będzie to w naszej mocy.

__________________________________________________________________________________________________________________

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza niż ukrywanie wyrządzonych szkód.

__________________________________________________________________________________________________________________

Dodatkowe pytania

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą.

Zespół BatogoSpot 🙂

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?