+48 724 319 601
info@batogospot.pl

BatogoSpot Tumski Balcony 4 – najważniejsze informacje – bm

Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji

Witamy serdecznie,

Jesteśmy BatogoSpot i będziemy gospodarzem Apartamentu, w którym spędzicie Państwo miłe chwile.

Prosimy o wydrukowanie poniższych informacji i posiadanie wydruku ze sobą w trakcie wejścia do Apartamentu.

Magdalena Żurawska | BatogoSpot
E-Mail: info@batogospot.pl
www.batogospot.pl
Wrocław, Bema 5B
T: +48 724-319-601

www.batogospot.pl

Zameldowanie jest możliwe o dowolnym czasie po godzinie 15:00 . Przy drzwiach jest sejf, wystarczy wyjąć z niego klucze i można otwierać Apartament.

Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej o godzinie 11:00.

Informacje dotyczące Państwa obiektu

Dane apartamentu:

Nazwa:                Bema 5b/4

Ulica / Nr.          ul. gen. Józefa Bema 5b/4

Miejscowość:     50-265 Wrocław

Kraj:                     Polska

Ważne:         W mapach „Google” wyszukiwania wskazują ul. Bema 5A. Urządzenia GPS sugerują PLAC BEMA 5B.  Należy wpisać              adres: UL. BEMA 5B. Klatka Bema 5A jest klatką obok w tym samym budynku.

Godzina zameldowania – od godziny 15:00

Godzina wymeldowania – do godziny 11:00

____________________________________

 

Jak dotrzeć na miejsce

  1. Są dwie możliwe drogi dotarcia do obiektu. Jedna odbywa się od ul. Bema, druga od ul. Na Szańcach. Proponujemy wjazd od ul. Bema.
  2. Od razu za restauracją „Greco” należy skręcić w prawo (pomiędzy dwiema kamienicami). Zdjęcie poniżej.
  3. Wejście do budynku odbywa się od strony południowej (naprzeciwko wejścia do klatki jest zabytkowy mur). Klatka Bema 5B.
  4. W celu wejścia do budynku potrzebują Państwo wpisać kod PIN.
  5. PIN otwarcia drzwi wejściowych to B 03666.
  6. Następnie należy odczekać 2-3 sekundy i otworzyć mocno drzwi (na domofonie wyświetli się komunikat „drzwi otwarte”).
  7. Po otwarciu drzwi wejściowych i drzwi do klatki należy iść prosto. Dalej do windy i do mieszkania numer 4 (schodami albo windą na pierwsze piętro).
  8. Proszę wybrać sejf na samym dole i wybrać kombinację wysłaną wcześniej sms-em lub e-mailem. Ten PIN będzie wysłany dopiero po godzinie 14:00 jak serwis sprzątający potwierdzi nowy PIN do sejfu.
  9. W sejfie znajdują się dwa klucze. Jeden jest do drzwi wprowadzających do przedpokoju, a drugi do apartamentu.
  10. Po otwarciu sejfu uprzejmie prosimy o jego zamknięcie.
  11. Drzwi wejściowe do przedsionka – wystarczy otworzyć tylko dolny zamek.
  12. Po prawej stronie od drzwi wejściowych znajdują się drzwi do apartamentu z oznaczeniem 4B, które proszę otworzyć (tylko dolny zamek). Są to drzwi już bezpośrednio do Państwa apartamentu.
  13. Przy ostatecznym opuszczaniu Apartamentu uprzejmie prosimy o włożeniu kluczy z powrotem do sejfu znajdującego się na samym dole.
  14. Aby sejf zamknął się poprawnie klucze układamy w jego dolnej części.
  15. Przy Państwa wyjściu z apartamentu kombinacja otwierająca powinna być taka sama jaką otrzymaliście Państwo przez SMS lub e-mail.

____________________________________

Potwierdzenie zameldowania

Zaraz po zameldowaniu i wejściu do Apartamentu prosimy o wysłanie sms  na numer telefonu +48-724-319-601. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zameldowanie przebiegło poprawnie i mogą się już Państwo cieszyć pobytem w apartamencie.

______________________________________

Internet Wifi

Dostęp do Internetu:

Dane umożliwiające dostęp do WLAN są następujące:

Login: Batogospot 5b4 5 GHz

Hasło: Batogospot2020

______________________________________

TV

Na terenie obiektu jest możliwe korzystanie z jednego telewizora.

______________________________________

Śmietnik

Możliwe korzystanie ze śmietnika. Klucz do śmietnika znajduje się w górnym w sejfie w przedpokoju (sejf nad gaśnicą). Pin do sejfu to 1234 (zdjęcie poniżej).  Śmietnik znajduje się od ul. Na Szańcach. Droga do śmietnika przedstawiona jest na zdjęciu poniżej. 

______________________________________

Rozwiązywanie problemów:

W przypadku wystąpienia na miejscu specjalnych życzeń lub problemów, prosimy o kontakt z nami.

Prosimy uprzejmie o niezwłoczne zgłaszanie nam wszelkich Państwa uwag lub życzeń i nie pozostawianie ich rozwiązania na sam koniec Państwa pobytu.

W jaki sposób można się z nami najprościej skontaktować, opisujemy w ostatnim punkcie niniejszego Dokumentu. Może się czasami zdarzyć, że nie będziemy w stanie natychmiastowo Państwu pomóc, ale postaramy się w jak najszybszy sposób rozwiązać problem lub spełnić życzenie, jeżeli będzie to w naszej mocy.

______________________________________

Odpowiedzialność za spowodowanie możliwych zniszczeń

W apartamencie nie można palić. Prosimy o przestrzeganie tego zakazu.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich szkód wyrządzonych podczas Państwa pobytu.

Każdemu może się zdarzyć coś uszkodzić i my to w pełni rozumiemy. Uczciwość jest dla nas najważniejsza niż ukrywanie wyrządzonych szkód.

______________________________________

Dodatkowe pytania

Jeżeli posiadacie Państwo jakieś pytania dotyczące samego Wrocławia, polecanych miejsc, restauracji – służymy pomocą

greco 1

Zaraz za sklepem “Żabka” znajduje się restauracja “Greco”, za którą należy skręcić w prawo (miedzy dwoma kamienicami).

kamienica
bema

Droga prowadząca do klatki apartamentu 

DROGA BEZ PARKINGU 2

Trasa do ul. gen. Józefa Bema 5

P1250106
Sejf z kluczem do śmietnika. Pin do sejfu to 1234.
mietnik
Trasa do śmietnika
P1250116 1
Śmietnik

Add comment / Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

CZY CHCESZ WYNAJĄĆ APARTAMENT?